Спеціальність: 075. Маркетинг

Освітня програма: Маркетинг

МАРКЕТОЛОГ - це фахівець, основним результатом діяльності якого є стійке функціонування і розвиток організації в конкурентному середовищі на основі гармонізації інтересів споживачів і організації

Перелік сертифікатів НМТ та вступних випробувань
для вступу на освітню програму

Бюджет

Українська мова (К1=0,35)
Математика (К2=0,4)
Історія України (К3=0,25)

Контракт

Іноземна мова (К4=0,25) або Біологія (К4=0,2) або Фізика (К4=0,2) або Хімія (К4=0,2) або Географія (К4=0,35) або Українська література (К4=0,25)
Конкурсний бал (КБ) = (К1 × П1 + К2 × П2 + К3 × П3 + К4 × П4) / (К1 + К2 + К3 + К4)

Що я буду вивчати?

Основні дисципліни, які складають професійну підготовку

  • Менеджмент;
  • Маркетинг;
  • Поведінка споживача;
  • Маркетингова товарна політика;
  • Маркетингове ціноутворення;
  • Маркетинг промислового підприємства;
  • Маркетинг послуг;
  • Маркетингові дослідження;
  • Маркетингові комунікації;
  • Маркетинг у банку.

Основні задачі, які зможе вирішувати випускник в майбутньому

  • Розробка схеми вибору цільового ринку підприємства з застосуванням критеріїв сегментації і методів статистичного вибору;
  • Розробка науково-обґрунтованої методики оцінки ефективності розробки нових товарів;
  • Розробка економічної моделі стратегії розвитку збутової мережі поширення товарів;
  • Розробка економічно-обґрунтованого апарату збору даних для планування і проведення рекламної діяльності;
  • Вивчення та розробка економічних моделей персональних продажів товару підприємства.

Де я зможу працювати?

Основні посади, на яких можна працювати після закінчення навчання

  • Випускники можуть працювати на посадах: керівника та замісника керівника підприємств, установ та організацій;
  • керівника департаменту маркетингу, керівника підрозділів збуту й логістики;
  • керівника підрозділів товарної та цінової політики;
  • керівників підрозділу з маркетингових досліджень;
  • спеціалістів у сферах маркетингового менеджменту та маркетологів-аналітиків;
  • спеціалістів із зв'язків з громадськістю та PR, спеціалістів з інтернет-маркетингу.

Основні місця роботи, де можна працювати після закінчення навчання

  • Працевлаштування на підприємствах будь-якої організаційно-правої форми (комерційні, некомерційні, державні, муніципальні), у яких випускники працюють як керівники або виконавці маркетингових служб;
  • органи державного та муніципального управління;
  • структури, у яких випускники є підприємцями, що створюють та розвивають власну справу;
  • науково-дослідницькі організації, пов’язані з вирішенням маркетингових проблем;
  • установи системи вищої освіти.
?>
вгору